دنیای علم

  • ۰
  • ۰


در بررسی کاشت مو در اصفهان یکی از شهرهای پیشتاز در زمینه انجام اعمال زیبایی خصوصا کاشت موی طبیعی می باشد. همچنین شهر اصفهان با دارا بودن جاذبه های تاریخی ویژه، آب و هوای معتدل و  چهار فصل و طبیعت زیبا هر ساله پذیرای هزاران توریست داخلی و خارجی است.

 

کاشت مو در اصفهان در کلینیک تخصصی کاشت موی طبیعی لیزر و زیبایی کلینیک مو

 

کلینیک کشت مو در اصفهان

 

*کاشت موی طبیعی(نواری)

*کاشت موی طبیعی(تک تک)

*سرویس های پوست و زیبایی

اصفهان کجاست؟

استان اصفهان، استانی است در میانهٔ ایران با مرکزیت شهر اصفهان. این استان با مساحتی حدود ۱۰۵٬۹۳۷ کیلومتر مربع بین ۳۰ درجه و ۴۳ دقیقه تا ۳۴ درجه و ۲۷ دقیقه عرض شمالی خط استوا و ۴۹ درجه و ۳۶ دقیقه تا ۵۵ درجه و۳۱ دقیقه طول شرقی نصف النهار گرینویچ قرار دارد. استان اصفهان که در مرکز ایران واقع شده‌است از شرق به استان‌های یزد و خراسان جنوبی، از شمال به استان‌های سمنان، قم و مرکزی، از غرب به استان‌های لرستان و چهارمحال و بختیاری، از جنوب به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس محدود است. اصفهان قطب تولید آهن، فولاد، مصالح ایجادمانی و پتشیوهیمی در ایران است.

کاشت مو طبیعی در اصفهان

کلینیک کشت مو در اصفهان

کاشت مو نخستین بار درسال 1939 به وسیله پزشک ژاپنی آقای دکتر Dr.Okuda مطرح و بعد درسال 1959 به وسیله پزشک آلمانی Dr.Orentreich عملی گردید.عکس العمل فولیکول( پیاز ) موهای موجود درنقاط گوناگون سر نسبت به مولفه های آندروژنیک( هورمونی) و ارثی یکسان نیست و موهای موجود  درنواحی جلو و وسط سرنسبت به مولفه های فوق حساس بوده و دچار ریزش می شوند و لیکن موهای موجود در پشت و دور سر نسبت به این مولفه های مقاومت خیلی بالایی دارند و تقریبا فاقد ریزش می باشند . در شیوه پیوند موی طبیعی برای جایگزین نمودن موهای از دست رفته از فولیکول موهای موجود در نواحی مقاوم به ریزش ( پشت و دور سر ) به کار می رود . بنابراین فولیکول یا پیاز موی پیوند شده نه تنها یک موی کاملا طبیعی است بلکه تقریبا تا پایان عمر باقی مانده و نسبت به ریزش مقاوم است.

آیا شما کاندید مناسبی برای کاشت مو در اصفهان می باشید؟

 

کاشت مو به صورت یک عمل سرپایی و بدون بیهوشی همراه با بی حسی موضعی بوده و فرد متقاضی  کاشت مو در حین عمل هیچگونه دردی حاصل از موهای که روی سرش کاشته می شود را حس نمی کند. پس از اتمام یک جلسه کاشت مو ( که حدود 3-8 ساعت طول می کشد) به مدت یک روز پانسمان مناسبی روی سر گذاشته میشود و بیمار فردای آن روز برای تعویض پانسمان و ویزیت جراح و شستشوی سر مراجعه می کند. در روز دوم بعد از عمل قادر است به حمام برود. اما دلمه هایی در محل کاشت مو  ایجاد شده که نباید دستکاری شود و این دلمه ها تا روز پانزدهم از بین می روند. موهای کاشته شده به مدت 2 هفته رشد می نمایند که این اتفاق نشان دهنده گرفتن پیوندهاست و موفقیت آمیز بودن جراحی کاشت مو میباشد.

اما درصد بسیاری از موهای پیوند شده از هفته سوم شروع به ریزش کرده ولی ریشه موها زنده می ماند و موهای جدید ازماه دوم به بعد ظاهر می شوند که در نخست این موها نازک و کرکی شکل بوده و به مرور ضخیم می شوند. در اغلب اشخاص همراه با ریزش موهای کاشته شده تعدادی از موهای قبلی بیمار در اطراف محل کاشت مو نیز وارد فاز استراحت شده و ریزش پیدا می نمایند و محل کاشت مو برای مدتی (شاید تا حدود 44 ماه) کم پشت تر از سابق دیده می شود، این حالت شوک خوانده شده و موقتی است و با بیرون آمدن موها از حالت استراحت و رشد موهای پیوند شده تراکم مورد انتظار ایجاد می شود. موهای پیوند شده در 6 ماه اول نازک، کرکی و کم تراکم ظاهر می شوند و از ماه ششم به بعد موها پر پشت تر شده و تا 12 ماه کامل می شوند.

سرویس های کاشت موی طبیعی کلینیک مو

 

کلینیک کشت مو در اصفهان

 

کلینیک تخصصی کاشت مو ، زیبایی و لاغری کلینیک مو مجموعه ای است دارای مجوز رسمی از وزارت  بهداشت و درمان ایران که توانسته است با بهره مندی از آخرین تکنولوژی و پیشرفته ترین امکانات زیبایی-لاغری کلیه سرویس های مربوطه را به همشهریان عرضه دهد. امیدواریم از این فرصت برای کسب زیبایی و سلامتی و همینطور ارزش نهادن به خواسته ها و انتظارات خود در برای ارتقای عزت و اعتماد به نفس قدم برداریم .کلینیک تخصصی زیبایی و لاغری مو مفتخر است که با استفاده از تازه ترین روشهای تشخیصی و درمانی و با استفاده از امروزی ترین امکانات ، جوانی و شادابی پوست و زیبایی و تناسب اندام را به شما هدیه کند . همه سرویس های این کلینیک زیر نظر پزشکان و متخصصان محترم و همگام با تازه ترین روشها و آمیخته با دقت و ظرافت عرضه می شود و کاشت مو طبیعی انجام می شود.

چگونه می‌توانید از سرویس های کاشت مو و دیگر سرویس های زیبایی کلینیک مو استفاده کنید؟

کافی با کارشناسان زیبایی ما تماس بگیرید تا به‌صورت مجانی اطلاعات لازم را در اختیار شما بگذارند و این فرصت را فراهم آورند تا با حضور شما در شیراز و انجام عمل زیبایی بار دیگر قادر باشید زیبایی موهای از دست رفته‌تان را برگردانید. بیشتر بخوانید...

  • ۹۵/۱۰/۲۵
  • الناز صفوی

کاشت مو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراحی سایت
طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی
www.webcando.ir

تابلو سازی
خدمات تابلو سازی پرکاس
perkasco.com

درمان بواسیر
درمان بواسیر با آخرین متد
clinicdarman.com/بواسیر-هموروئید/درمان-بواسیر/

شبیه ساز پرواز
خرید تجهیزات پرواز و شبیه سازی
www.irfly.ir

درمان هموروئيد با لیزر
درمان بواسیر با لیزر و هموروئید
clinicdarman.com/بواسیر-و-هموروئید/جراحی-هموروئید/

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی و منزل چید فرم
www.chidform.com/

نمای چوب
ترمووود و چوب نمای شرکت بریج
www.bridgeco.ir/

شقاق چیست
همه چیز درباره شقاق
www.darmancolorectal.com/fissure

فیشر
همه چیز درباره فیشر
www.darmancolorectal.com/fissure


طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
www.webcando.ir/web-design/marketing-site-design.html